На комісії з податків: підприємці створюють робочі місця, виконком знову без юриста, а маслозавод таки запрацює

Сьогодні, 5-го травня, в кабінеті міського голови відбулося чергове засідання комісії з контролю за надходженнями податків до міського бюджету.

На початку засідання В.Козярчук доповів про стан ремонту доріг, тобто про те, що дороги по місту потрохи латаються. Він  же ж особисто спостерігає за якістю робіт. Зокрема, зазначив очільник міста, саме за його вимогою дороги біля ЗОШ №5 та по вулиці Миру переробили заново – більш якісно.

Далі прозвітували представники комісії, які  перевіряють міських підприємців на наявність прихованого працевлаштування. За словами виконуючої обов’язки начальника управління соціального захисту Інни Попович, завдяки зазначеним перевіркам 26 працівників оформлено відповідно до чинного законодавства, тобто, створено 26 нових робочих місць.

Далі почали розгляд питання стосовно надання в місті телекомунікаційних послуг, точніше – сплати до міського бюджету підприємствами, які надають зазначені послуги, коштів за розташування своїх мереж. Досить мляву доповідь з цього питання зробив в.о. начальника УЖКГ В.Боровський, мовляв, мережі «Фобоса», «Сітінета» і «Київстара» знайшли (ну, вже слава Богу!), але процедура не проста, обрахунки складні і т.п. Тому поки надіслали їм листи ­– чекаємо, що скажуть.

В.Козярчук «ледь не просльозився» від того, як важко працюється комунальникам, тому рішення прийняв м’яке – зобов’язав заключити договори протягом тижня (враховуючи свята – два дні). А відповідальність Боровський несе персонально, тож, або будуть договори, або новий в.о. начальника УЖКГ (якщо там ще хоч хтось залишився…).

А на тих будинках, де договори є – меру не подобається плата: мала! Тому і наголосив: «Записуйте протокольно: стосовно договорів і оплати – до міського голови в робочому порядку!»

Також було піднято питання стосовно розміщення деяких телекомунікаційних пристроїв незаконно. Але в контексті права голова поділився ще одною невтішною новиною: з виконкому знову звільнився юрист, а тільки сьогодні юридична служба міської адміністрації мала б взяти участь (чи хоча б бути присутньою) в шести судових засіданнях. Ясна річ, що такого навантаження одна людина не винесе.

Далі стало відомо, що між працівниками управління економіки виконкому було розподілено всі підприємства міста (143 промислових та більше як півтори тисячі комерційних), які вони тепер куруватимуть (опікуватимуться) персонально. Робота вестиметься виключно, як зазначив міський голова, в напрямку виявлення (і недопущення) «певних законодавчих моментів».

Керівник міського відділення Пенсійного Фонду Марія Коротка розповіла про певні зміни в пенсійному забезпеченні, які діють з 1 травня 2016 року (читайте «ПЕРЕРАХУНОК ПЕНСІЙ З 1 ТРАВНЯ 2016 РОКУ»). В контексті цього питання В.Козярчук зазначив, що держава вкотре робить «красивий жест» по відношенню до певних соціальних категорій, але потім змушує міські бюджети взяти на себе фінансові зобов’язання, як наприклад з доплатами ліквідаторам аварії на Чорнобильській АЕС ІІ-ї категорії.

Потім В.Козярчук ще раз поділився своїми враженнями від міжнародного форуму в Торгово-Промисловій палаті України, підсумувавши свій виступ так: «У світі дуже багато вільних коштів. Ми маємо знайти можливість їх залучити…І рухатися вперед!». Хоча згодом він поправився, мовляв, ми вже рухаємося вперед.

І наостанок В.Козярчук поділився приємними новинами про те, що потужне підприємство, очолюване серйозними людьми, з якими голова особисто спілкувався, наразі займаються відновленням виробничих потужностей маслозаводу і навіть обіцяють поставити лінію виробництва морозива: «Запуск заводу, – зазначив він, – гарантує місту 300-400 нових робочих місць».

«СГ».

About the author

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked (required)

Розсилка новин