На сесії міської ради: нервова тринадцята

Тринадцята сесія Світловодської міської ради сьомого скликання проходила 26 травня напружено, складно і довго. Чи то черговий раз нумерологія вплинула на свідомість міських обранців, чи то всім вже час у відпустку – достеменно не відомо, але декілька важливих питань депутати або не проголосували, або голосів назбирали з великим «скрипом». Та про все по порядку…

Спершу головуючий привітав з днем народження колегу від Опозиційного блоку Володимира Дяченка. Потім поаплодували з приводу повернення в Україну після дворічного полону Надії Савченко і приступили до роботи.

Розпочали, як і було очікувано, із розгляду питання стосовно припинення робіт з капітального ремонту Ревівської амбулаторії. На численні питання «чому так сталося?», міський голова відповів, що тендер на виконання робіт провели без його відома і відповідно, почали ремонт теж без його дозволу. Тому і була вказівка замовнику робіт директору КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Л.Шумейко припинити всі процеси. Мовляв, проведемо аудит, вивчимо ще раз документацію, а потім будемо вирішувати. Що саме вирішувати і як підприємство, яке почало проводити капітальний ремонт, зможе повернути вкладені власні кошти, наразі не відомо. Але голова погодився, що амбулаторія потрібна і ремонт буде продовжено… згодом. Пізніше в депутатських запитах до цієї теми повернулися депутати Т. Веремієнко та А. Кучугурний (у них звернення від мешканців прилеглих районів міста), які вимагали пояснити причини зупинки ремонту, та почати, тобто, продовжити його (ремонт) знову. Крім того депутат М.Сіромаха зазначив, що така тенденція може призвести до того, що жодна з підрядних організацій більше не захоче мати справу з виконкомом.

Наступне питання стосувалося ремонту даху будівлі виконавчого комітету, адже за останніми даними ця будівля більше не належить міській громаді: якщо пам’ятаєте, дві каденції тому міські депутати віддали цю будівлю в якості застави під кредит на проведення капітального ремонту мереж водоканалу. Банк збанкротував, кредит не виплачувався  вчасно, тому був проведений аукціон, під час якого адмінбудівлю було продано за якісь 403 тисячі грн. певній особі. А тепер та особа, яка наразі ще й є арбітражним керуючим на одному із збанкрутілих заводів міста, вимагає за неї 8 млн.грн.! Тут очільник міста повідомив, що споруда «наша і нікуди не дінеться». Тим більше, що є купа юридичних моментів, які мають допомогти повернути виконком громаді ледь не безкоштовно. Як приклад, під будівлею виконкому знаходиться бомбосховище, яке в разі чого, перетворюється на міський штаб із надзвичайних ситуацій, а отже – продавати його чи передавати в чиюсь власність не можна.

Тим не менш, Юрій Лукинський запропонував депутатам проголосувати проект рішення, за яким міська громада має по-перше, звернутися до Мінюсту з приводу перебування даної особи на посаді арбітражного керуючого, з огляду на корупційну складову в його діях, по-друге, до Генеральної прокуратури, аби дослідити, як так сталося, що під час аукціону вартість будівлі виконкому не підвищувалася, а навпаки – знижувалася (було зроблено більше 90 кроків до заниження ціни!) і по-третє, дане питання охарактеризувати не інакше, як перевірку на готовність українських інституцій влади до євроінтеграції (чи куди ми там йдемо)… Проект погодили, більше того, вирішили запросити на наступну сесію ще й представників ОКВП «Дніпро-Кіровоград» – їхня думка з цього приводу теж цікава, адже під час передачі водоканалу до області однією із умов було і погашення кредиту по будівлі за рахунок новоствореного підприємства-водопостачальника.

В розрізі відповідей на депутатські запити присутні дізналися, що більша частина запитів по ремонту дорожнього покриття виконана, проте роботи ще багато, і як тільки припиняться дощі – буде продовжена, рух вантажівок по Б.Хмельницького продовжується, не зважаючи на встановлені заборонні знаки, освітлення Бульварного узвозу заплановане на 2017 рік, а облаштування зупинки на перехресті вулиць Новогеоргіївської та М.Залізняка (на Ревівці), як і багато інших питань, що потребують коштів, залишаються на контролі.

Після перерви до зали повернулися далеко не всі обранці, проте кворум все ж набрався і робота продовжилася.

Швидко і спокійно проголосували фінансові питання: звіт про виконання за І квартал та традиційне внесення змін до бюджету 2016 року.

А от питання економічного розвитку ледь не змусили міського голову «на нервах» закрити сесію (відбулися ще однією перервою, але й це не допомогло). Мова йде про встановлення ставок єдиного податку на нерухоме майно: як житлове (сплата за надлишкову житлову площу), так і нежитлове. Отже, депутати відмовилися голосувати за будь-який варіант: чи то мінімум, чи то максимум, чи то пропозицію планово-бюджетної комісії «все по 0,5». Розмов було дуже багато, проте основне те, що в разі не прийняття і не оприлюднення відповідного рішення до 14 липня, місто залишається без додаткових надходжень до бюджету. Тут є два моменти: по-перше, незадовільна робота депутатів, які почали розповідати, що вони не готові голосувати за «невивчене» питання – шановні, це ваша робота! По-друге, є в числі обранців особи, які зацікавлені в зриві прийняття зазначеного рішення, адже тоді ставка податку буде дорівнювати нулю (як і останні два роки!). Одним словом, питання не проголосували. Як буде далі: чи то позачергова сесія, чи то знову провал – побачимо згодом.

 Далі погодили програму «Шкільне харчування» в межах існуючого кошторису, додали до штатів УПСЗН ще трьох працівників (у них дійсно багато роботи – це визнають самі депутати) та погодили надання матеріальної допомоги мешканцю міста, який опинився в складних життєвих умовах.

Під час погодження списання з балансу КП «Комбінат комунальних послуг» основних засобів, фракція ВО «Свобода» зажадала тотального контролю за коштами, які в результаті отримає підприємство, на що керівник ККП Олександр Плахотній відповів: «Та хоч всі приїздіть і контролюйте». А от списувати 7 одиниць ліжкового фонду, які останні п’ять років не використовуються, а тільки «їдять» кошти, «свободівці» відмовилися, так і не зрозумівши, що мова йде виключно про економію бюджетних коштів – та голосів все рівно набралося достатньо і рішення пройшло.

В переліку питань архітектурно-земельних відносин найдемократичніша народна фракція знову відмовилася голосувати за виділення земельної ділянки під котельню для опалення МСК та басейну, не зважаючи на згоду і переконання інших колег-депутатів. Та дякувати Богу, 21 народний обранець проголосував «за», в тому числі і секретар міськради Ю.Сапянов, який за партійною приналежністю  входить до числа депутатів від «Свободи».

Зате блок питань стосовно землі для ОКВП «Дніпро-Кіровоград», міська рада вирішила ігнорувати одноголосно, так само, як представники зазначеного підприємства проігнорували запрошення на сесію, а до них є купа запитань, в тому числі і по будівлі виконкому, пам’ятаєте? Поки не прийдуть – нічого не вирішиться.

Далі вшанували пам’ять Віталія Куцевича званням Почесного громадянина та рішенням про перейменування на його честь вулиці, яка нині носить назву Глінки (докладніше читайте в матеріалі «У Світловодську з’явиться вулиця імені В. Куцевича»).

Надія Мальцева винесла на розгляд обранців проект рішення, за яким котельня №3 повертається із приватної власності до комунальної (до речі, це єдина котельня, яка не знаходилася в заставі «Укрінбанку»). В подальшому її передадуть на баланс новоствореного підприємства «Світловодськтеплоенерго».

А от доля антени стільникового зв’язку ПрАТ «МТС Україна» на будинку №74 по Приморській доволі сумна – депутати відмовилися відміняти рішення про скасування продовження терміну оренди (фактично, про демонтаж), тож незабаром її або приберуть, або «МТС» знову судитиметься з містом.

А ще в плані інформування депутатів та міської громади, було зазначено, що 3 червня влада планує провести черговий міський суботник, а 5 червня – відсвяткувати День міста і провести Конгрес Українців із запрошенням гостей з інших країн.Сподіваємось, що  буде цікаво.

Микола ШВЕРНЕНКО.

About the author

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked (required)

Розсилка новин