Друга сесія міської ради восьмого скликання: депутати демонструють високу готовність до співпраці. Чи далі буде?

24 листопада нова каденція депутатського корпусу провела свою другу сесію. Розподіляли кошти, розглядали земельне питання і звичайно, приймали кадрові рішення, яких чекала вся громада. Цікаво ж, хто тепер хто…

Спочатку приймали субвенцію з державного бюджету на освіту у сумі 578 тис. грн. Це кошти для придбання засобів захисту для загальноосвітніх шкіл міста.

Далі внутрішнім перерозподілом перенесли 173 тис. грн. із опалення (мовляв, все рівно адмінбудівля й досі з холодними батареями) на заробітну плату. Якщо точніше – то на повний розрахунок із колишнім керівництвом міста: секретарем міської ради та трьома заступниками. Щоправда, як з’ясувалося трохи пізніше, тільки двома заступниками – заступник з питань ЖКГ Володимир Шаповал поки ще попрацює. Про всяк випадок варто зазначити, що невикористані кошти просто залишаться на  рахунках виконкому невикористаними.

Наступне питання – земельне. Але воно з довгою «бородою»­, адже саме через нього попередній секретар Ю. Сапянов сплатив чималі штрафні санкції із власної зарплатні. Неординарність цього питання полягає в тому, що свого часу виконкомівські юристи, чи то прогавили його, чи то проігнорували, але тепер суд зобов’язує міську раду прийняти рішення «за» на користь заявника. Звичайно, з одного боку так категорично зобов’язувати депутатів прийняти позитивне рішення не можна, а з іншого – рішення суду не виконується. Відмінити його у юридичному полі теж не виходить: чи то кваліфікації недостатньо, чи ще щось заважає. Але нова каденція знову питання проголосувала «проти» і все залишається без змін. Цікаво, тепер штрафи нараховуватимуть на нового секретаря В.Тетяніченка, чи Ю. Сапянов нестиме цей «хрест» і надалі?

Наступним стало питання внесення змін до Регламенту роботи Світловодської міської ради. Фактично, зміна була лише одна – повернути до перед сесійного порядку розгляду питань погоджувальну раду. Чому її відмінила попередня влада – не відомо, адже вона дійсно допомагала депутатам краще розібратися в суті питань і таким чином, зекономити час перебігу пленарного засідання.

Далі перейшли до кадрових питань. Тут новообрані депутати виявили приклад майже максимальної згуртованості і одностайності: кандидатури Василя Кореняка на посаду першого заступника та Юлії Орлової на посаду заступника з соціально-гуманітарних питань були підтримані одностайно і фактично, без зайвого обговорення. Докладніше читайте за посиланням http://sg.kr.ua/?p=8086 в матеріалі «Заступники для Маліцького: команду сформовано. Вперед до роботи!»

Єдине вакантне місце на сьогодні – посада керуючого справами виконавчого комітету. За словами міського голови А. Маліцького, кандидатка (тож ми точно знаємо, що це представниця прекрасної статі) на даний момент хворіє на COVID-19, тож її призначення відбудеться після одужання. Чого ми всі бажаємо цій «поки що невідомій особі» від щирого серця і якнайшвидше!

Формування виконкому – наступне питання. Поки що вирішили сформувати виконавчий комітет (не плутати з апаратом виконавчого комітету – людьми, які працюють в адмінбудівлі) у складі шести членів: голова, секретар міськради, троє заступників та керуючий справами. А потім до включити до їх числа сільських та селищних старост.

Але і тут поки що є невирішене питання. Одні депутати і політичні сили наполягають на тому, що старости мають бути в кожному населеному пункті, інші (зокрема, молода команда нового міського голови) переконані, що не в кожному. Мовляв, є селище, де 5 тисяч населення, а є села всього по 300 людей ­– це не одне й те саме.

Тут хочеться навести маленький приклад: є місто Київ, а є місто Світловодськ – і там, і там є мер. Логіка зрозуміла? Можна регулювати структуру виконавчих органів як заманеться, але залишати територію без керівника – трохи не розумно. Хоча, вони там всі мудрі – самі розберуться…

Далі перейшли до формування постійних депутатських комісій та обрання голів цих комісій. Володимир Петров очолив найвпливовішу комісію – планово-бюджетну. Саме ця комісія, зазвичай, обирає напрямки, які фінансуватимуться найближчі п’ять років. Звичайно, у співпраці із виконавчими органами.

Комунальною власністю опікуватиметься комісія під головуванням Романа Шумейка, комісію соціально-гуманітарних питань очолила Тетяна Кочеткова, інвестицій і землі – Олександр Коломієць, законності – Любов Жарікова.

Склади комісій найближчим часом мають з часом з’явитися десь на офіційному сайті міської ради, але вже зараз зрозуміло, що рівної кількості членів в них досягти не вдалося: мабуть, фінанси і земля набагато цікавіші, ніж освіта і дотримання законності.

Тим не менш, варто відзначити, що протягом як першої, так і другої сесії міської ради восьмого скликання міські (чи територіальногромадівські?) обранці демонструють готовність співпрацювати разом, чути одне одного і приймати злагоджені рішення (якщо пам’ятаєте, то попередній міський голова дуже довго не міг отримати ні секретаря ради, ні заступників).

Хочеться сподіватися, що так буде і надалі, і у Світловодської територіальної громади з’явилася надія на оте омріяне світле майбутнє, яке нам всім обіцяли багато років. А ви як думаєте?

П.С.: А ще міський голова отримав свій перший «лайк» (чи «цьом») – від колеги з ОПЗЖ Вікторії Атамась. Мовляв, я за Вас не голосувала, але тепер бачу, що ви на своєму місці! Одним словом, «мілота», хіба ні?

Микола ШВЕРНЕНКО.

About the author

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked (required)

Розсилка новин