ЖУРНАЛІСТСЬКИЙ ДЕСАНТ НА СВІТЛОВОДСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ І НА ХУДОЖНЬОМУ ПЛЕНЕРІ

«Збірна солянка» із вісімнадцятьох кіровоградських та київських журналістів, до яких долучились й тутешні, 7 травня здійснила рейд Світловодськом, який поєднав у собі популяризацію як промислового потенціалу міста, так і краси природного середовища, у якому воно розташоване. Втім, все по порядку… Мешкає у Кіровограді такий собі Микола Цуканов. Він – меценат, якому належить одна з кращих в Україні галерей. «Єлізаветград» вона називається. Так от, наприкінці квітня його осяяла задумка зібрати толкових художників, здебільшого, з Одеси, Дніпропетровська й Кіровограду у живописних місцинах області аби вони, по-перше, надихались в цих місцинах на творчість, і по-друге, своїми роботами популяризували навколишні красоти. І тут Цуканову став у нагоді його добрий знайомий, начальник міського управління освіти Геннадій Френкель – він-то й підказав галереїсту, що кращих теренів, ніж Світловодщина, годі й шукати. Таким чином, з 28 квітня розпочався світловодський Пленер за участю 11 художників – Анатолій Горбенко, Святослав Горбенко, Анатолій Кравченко, Наталія Лоза, Петро Нагуляк, Володимир Соколюк, Олена Аль-Хадж, Сергій Лозовський Анатолій Шаповалов, Валерій Давидов, Василь Мірошниченко. До них долучилися і кілька наших відомих живописців. У пошуку натури, художники об’їздили чимало сіл району, а також – тутешній яхт-клуб «Кристал», де власне, їх і «настиг» журналістський десант 7 травня. Але цьому передувало кілька інших доволі цікавих відвідин… Спочатку головний освітянин, на правах господаря, запросив пишучу і знімальну братію до Центру дитячої та юнацької творчості (директор Володимир Шабалін), де нещодавно «планеристи» провели для вихованців-юних художників свої майстер-класи. Гості заслухали звіт про роботу цього одного з найкращих позашкільних закладів області і оглянули творчі доробки його учнів. Після чого, аби показати, що Світловодськ ще й має значну промислову потугу й потенціал, кіроградсько-київсько-світловодські журналісти побували на екскурсіях на підприємствах ТМ «Королівський смак» та на елеваторі ТОВ «Гермес-Трейдінґ». А вже опісля у яхт-клубі могли не лише спілкуватися із художниками, а й на власні очі спостерігати, як мазок за мазком, народжуються живописні полотна, які, хтозна, з часом стануть шедеврами з закарбованими на них красотами рідного краю. А вже сьогодні, до речі, ознакою цьому є поштова марка, щойно випущена Укрпоштою, присвячена саме світловодському художньому Пленерові.

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Віталій АСАУЛЕНКО

Про автора

Публікації по темі

Залишити коментар

Адреса вашої електронної пошти не буде опублікована. Обов’язкові поля позначені (обов’язкове)

Розсилка новин